Vad är det här för väder?

Ja det kan man ju fråga sig. Blött och grått, usch fy! Men men. Sitter i skolan och gör ingenting. Orkade inte redigera mer idag så nu sitter jag vid datorn och bara glor. Vad ska man göra idag då? Jo, ska ner till min moster efter skolan, gå ut med Maya och bara mysa framför tv med henne i min famn, hehe. Men hon är ju så go nu för tiden :) eller det har hon ju alltid varit men nu är det lite extra ;) Ska försöka få moster min att klippa min lugg ikväll när hon kommer hem, för hon skulle tydligen klippa mormor så då får hon klippa mig med :) behöver igentligen färga håret också men det får vänta. Nu är det inte långt kvar till studenten heller och jag har börjat fundera på kläder o så vidare, men jag kommer i alla fall åka upp till Stockholm och shoppa Studentkläder, för här finns ju ingenting! men som sagt det är ju 3 månader kvar typ, men det går ju så himla fort! och man har ju tusen saker att göra så det börjar bli tajt om tid! Ska försöka komma iväg till Tyskland innan studentveckan också! Men nu ska ni få slippa läsa allt det här, eller det kanske inte ens är någon som läser? Haha.. Dåligt med komentarer i alla fall! Fy skäms på er! Nae men nu ska jag sluta och sen gå ner till min moster, hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0