Stress

Stressen har fått mig att att sova dåligt, äta dåligt.. men nu börjar det vända :) saker och ting börjar lösa sig nu, som tur är och det är skönt. Jag kan förstå att det är svårt för många att förstå att hur stort arbete det är att göra film. Vi på media har förstått att det är ett jäkla arbete att till och med göra en film på 3 minuter. Det är inte någonting som man kan göra klart på en dag, utan det tar tid. Nu är det en månad kvar innan allt ska vara klart, men nu känner jag att det börjar lösa sig och att jag kommer att hinna. En månad i det verkliga livet kan verka lång tid. Men när man ska göra film så är en månad inte alls så lång tid, en månad kan verka som en vecka, om ens det ibland. Nu ska jag kämpa den här sista tiden innan studenten och göra allt så bra som möjligt, på mitt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0