Snö i Mars

Ja, förut när jag satt på Näringslära lektionen så titade jag ut igenom fönstret som man gör ibland men denna gång titta jag lite extra, med panik! DET SNÖADE! som bara den! Men det slutade efter en stund och jag lugnade mig. Men så nu när vi har Rörlig bild lektion så märkte vi med förskräckelse att det snöade igen! och inte bara lite utan det har till och med täckt marken och gräset ute, Nej fyyyyy! Det är ju Mars för 17! Men men hoppas det försvinner fort.. Vad ska man göra idag då? Jag lider av en fruktansvärt jobbig huvudvärk och funderar på om jag bara ska hem och slänga mig på soffan framför en film. Men så blir det nog inte. Jag finner ingen ro längre, det är för mycket att tänka på omkring mig! Men men.. nu ska jag ner till min moster och gå ut med Maya.. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0