Snart är lovet slut :(

Ja snart är det skola igen, eller jag ska ju vara med å spela in "Vi i femman" nästa vecka i värmekyrkan.
Filmandet gick jätte bra igår :) det gick jätte fort dessutom, typ bara en timma. Sen åkte jag till Haga och var med Towe å hennes kompis. Trevligt :) Sen käkade vi på donken å sen åkte hem.
Idag har jag dammsugat hela lägenheten och snart ska jag ner till Stan med kusinen. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Alla ska gå ut, men jag vet inte riktigt om jag orkar, det är många som tjatar på mig, men det blir nog en lugn hemma kväll eller så åker jag ner till min moster och kanske ser en film eller nåt. Men men nu ska jag käka och titta klart på Våra bästa år.. Hej då
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0