Man är inte normal om man skriver blogg.

Ja, det var det jag nyss fick höra från en klasskamrat. Är på praktiken och inte gör någonting.. Har redigerat lite med Stil & Trend linjens modeshow men det är typ klar. Vi har äntligen hittat skådespelare till vår film nu också, perfekt! Idag har jag träningsvärk, vi tränade dubbelpass igår så det känns i kroppen. Idag vet jag inte vad som händer, ska nog bara ta det lungt! Imorgon kväll ska jag jobba, det är väl sådär kul, men man får tänka på lönen. Det är ju bara till midnatt så det ska bli skönt att inte jobba till 4 på morgonen för en gångs skull. Lovet börjar ju på Fredag och fasen vad jag ska sova på lovet. Sova och filma, det är vad jag ska göra. Men nu måste jag fortsätta här, skriver lite senare. Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hm, varför skulle man inte vara normal? :p det är ju roooligt :D

2008-03-19 @ 22:21:15
URL: http://siituation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0