Ledig Torsdag..

Ja, vår snälla handledare på praktiken gav oss ledigt idag så det blev sovmorgon och det var underbart! gick upp vid 10.00 och kollade på lite O.C avsnitt och åt frukost. Sen åkte jag in till stan och shoppade lite med Malin :) men det vart inte så många köp! Blev lite strumpor och ett par solglasögon (mitt andra par denna vecka) hehe men jag kan inte låta bli! Sen åkte jag hem och åt middag. Sen kom mormor hem och så åkte vi till Maxi. Där blev det ett nagellack bara. Jag har blivit lite beroende av att köpa nagellack. Men i alla fall, sen gick jag hem till Frida en sväng och så var Natta och Jenny där och Jenny har skrivit en låt till min musikvideo jag ska göra och den var jätte fin så nu blir det inspelning och filmning, sådäså! Nu sitter jag hemma och ska snart sova, tänkte bara skriva klart det här.. Så, godnatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0