Onsdag..

Efter att ha ätit en god frukost och tittat på Våra bästa år sitter jag nu här. Ska städa men jag la det på sidan typ 5 minuter för att skriva ett inlägg. Senare ska jag och mormor åka ut till Maxi området är det tänkt, till Skopunkten, Shape och City Gross. Jag måste köpa lite sommar skor. Sen ska vi åka förbi mamma och hämta min nya resväska som hon köpte till mig igår. Tydligen rosa eller nåt, hehe gulligt.. Ikväll ska jag och Frida fortsätta att se The O.C vi är nu inne på andra säsongen och Frida har verkligen fastnat! Jag sa ju det, hehe. Imorgon kväll ska jag jobba! Skönt att det ändå bara är till 02.00 tiden istället för 4-tiden. Vad ska ni göra Midsommar, kan någon komma med tips på vad man kan göra? Tanken är att vi ska grilla eller något, vet inte riktigt. Jag vill inte festa, kanske bara ta ett glas vin eller något sånt.

Nu ska jag städa lite, ha en underbar dag :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Heej, tack för tipset på sidan, den verkar jätte bra! Jag vill ha en långhårig chihuahua. Har tittat jätte mycket nu & det får gärna vara blandat med dvärgspets. dom är helt underbart söta. Men jag måste vänta med att skaffa en hund tills jag får tid med den. Jobbar hela sommaren men till hösten kanske vem vet:) har iallafall alltid drömt om en egen liten hund.

2008-06-18 @ 21:42:37
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0