Jag mitt i natten..

Jag sitter här i mörkret i mitt rum. Ser på tv och skriver blogg samtidigt, hehe erkänn duktig! Jag borde sova! Har avslutning imorgon och har typ ingen lust att gå dit. Onödigt! Vill bara ha mina betyg och gå därifrån! På eftermiddagen ska jag vara hundvakt och på kvällen ska jag o moster ha filmkväll. Jag ska ha godis, det är en sak som är säker, hehe :) Hoppas kusinen gör oss sällskap, men det kan man ju aldrig hoppas för mycket på. Hon är 15år vad kan man begära liksom? Tänk när man själv var 15år, känns som en evig het sen! tänk vilka problem det var hela tiden och stressen man kände, man kunde inte vara ifrån vännerna en sekund utan att få panik! Det kunde ju liksom hända massor medans man bara var hemma och åt middag. Haha, tack och lov att den tiden är över! Vad mycket onödigt man bekymmrade sig över.

Dagen har varit bra, började med att jag och mamma åkte till polishuset och fixa mitt pass, där rök 400 spänn i min plånbok, aj! Sen åkte vi ner till min moster och skjutsa hem vovvarna hem till mig. Sen åkte jag o mamma ner till stan en sväng. Bytte storlek på ett linne på monki och sedan hittade jag 2 linnen på Gina Tricot. Vi lunchade och sen skjutsade hon hem mig. Gick ut med vovvsingarna i området häromkring, Maya är som en hanhund, ska markera precis överallt, vilket hon jämt gör när jag rastar henne häromkring. Svea sprang mest efter och ville nosa på presic allt som sin mamma nosade på. Maya rullade sig i något som säkert var fågelbajs eller gamla maskar så hon fick hoppa in i ett bad när vi kom tillbaks in. Svea är så himla söt, hon skuttar omkring som en liten kanin efter sin mamma och ibland stannar hon upp och kommer på att hon är ett hemskt koppel på sig, ser besvärad ut och fortsätter springer efter sin mor :) Sweetiepie! Sen vilade vi alla tre en stund på min säng jätte trötta. Sen ringde telefonen och det var Frida som sa att hon var påväg över till sin mamma och då bjöd jag in mig själv på en kopp kaffe. Satt hemma hos henne en stund, vi båda var trötta och förkylda och satt mest och gnällde över hur sjuka vi var, haha! Sen gick jag hem för att ta en promenad ner till min moster och lämna hundarna. Kan ju berätta att det är en konst att gå med två småhundar i koppel speciellt när en av dom är en liten valp, hehe det gick inte snabbt, tror att det tog ungefär en timma att gå ner till Ljura från ektorp, haha. Efter att ha lämnat vovvarna gick jag till filmstaden och hämtade ut biljetterna till Sex and the city filmen den 21 Juni och sen promenerade jag hem till Linda och Daniel. Vi pratade och tittade på tv, alltid lika trevligt :) Sen promenerade jag hem och nu sitter jag här och har gjort det en bra stund.. nu ska jag sova.. oj vilket långt inlägg!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0