Jag är helt slut..

jag har jobbat två nätter irad och jag är helt slut nu. Kom hem halv 5 imorse och somnade typ vid 6. Men det var trevligt att jobba igår trotts att många kunder var otrevliga. (endel tycker att dom kan få bete sig hur dom vill mot en bara för att man jobbar i ett gatukök) Vissa visar ingen respekt alls. En sak till är lite roligt som varenda en som kommer ner dit och ska ha räksallad på sin potion svarar. Om jag till exempel frågar om dom vill ha ketchup & senap så avslutar dom alltid deras mening med "OCH räksallad!!!" Varenda en! som om det vore världens viktigaste grejj och som om jag inte skulle ha kommit ihåg det, jäämt!!! man blir full i skratt för dom låter så desperata efter räksalladen, haha! Men men, kvällen gick rätt fort endå. Alltid lika trevligt att jobba med Ellen.

Idag är jag jätte trött, ska nog bara vara hemma och få tillbaks krafterna. Kanske se en film eller något sånt. Ska nog ringa och be mormor köpa med sig chips hem.. Mumms ;)

Men nu ska jag slänga mig på soffan igen och bara ta det lungt :) Ha en supertrevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0