gamla dagböcker och idoler :)

Haha, vet ni vad jag hittade i en gammal skokarton i stora garderoben? Haha, en gammal dagbok sen jag gick i lågstadiet! Det är fasen 10 år sedan! Så nu har jag suttit och läst igenom den och herregud säger jag! Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Lovisa den måste du bara läsa! Den var fylld med vilka som var mina bästa vänner, mina idoler och vem jag var kär i, haha, man bytte ju bästa vänner hela tiden, från dag till dag! Men den person som jag mest hade som bästa vän var ju Lovisa så klart! Jag läste också att jag gav massor med kulor och pog till killen jag var kär i, omg hahaha (på min tid spelade vi kulor på rasterna och bytte pog och klistermärken!) hehe, det stod i boken att jag gav honom 3 stycken HÅRDA pog på en rast för att visa mitt intresse för honom, haha! jag dör! (romantiskt va?) Kommer ni ihåg pog föressten? dom där runda platta sakerna med märken på! Haha. Där i stod det också att mamma hade lovat mig en hund! Det ska jag ta och påminna henne om ;) På varje sida stod det också hur bra jag tyckte att 5ive var, ni vet pojkbandet! och att jag älskade mitt Nintendo 64! vilken nörd jag var :) haha, men det är väldigt roligt att hitta gamla dagböcker! Lovisa har ju hittat massor med pinsamma brev från mig från hur länge sen som helst, man dör av skratt varje gång! Ett tips om man vill bli på bättre humör! läs gamla dagböcker från när ni var typ 9-10 år!

Nu ska jag se ett Kyle XY avsnitt och sen sova.. God natt ännu en gång!


typ 9-10 år gammal Fia!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0