Tisdagskvall i cypern

Ja.. satte mig har igen, hehe. Jag gick till hotellrummet en stund, duschade, laste lite i boken SNABBA CASH som snart ar slut, riktigt bra bok! Vi har precis atit nagon Taco bufe av nagot slag. Ska forsoka sitta har ganska lange. Kostar 6 euro for en timma men det kan det vara vart. Vad har ni haft for er idag, horde att det har varit riktigt varmt i sverige. Hoppas ni har varit ute och badat. Har ar det riktigt svettigt kan jag lova och det ar extra varmt har vid datorerna ocksa, jag som nyss har duschat, hehe ingen ide typ, man blir lika svettig igen direkt nar man kommer ut.

Har ont i huvudet med.. for mycket sol, for lite vatten.. Inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0