Svettas som bara den.. haha

ja.. man kan ju saga att jag aldrig har svettats sa har mycket i hela mitt liv som jag gor har uppe vid datorerna, haha. till och med svalare ute. Vi kom precis tillbaka till hotellet, vi var en svang inne i sjalva Agia Napa. Fan vad sunkigt place! Forlat men ni som har varit dar och sager att det ar sa himla kul o allt det dar, jag forstar faktiskt inte! Trafiken ar helt galen har! Det syns inga poliser nagonstans overhuvudtaget, haha.

Imorgon ar det sista dagen har! Faan vad skont maste jag saga! Aldrig mer aka utomlands med familjen.. nasta gang blir det med kompisar eller nat sant.. Jag kanner mig sa sallskapssjuk!!! och pratsjuk! Prata med mig! hehe..

Ska nog till hotellrummet och duscha en gang till innan jag somnar. I hotellrummet ar det superskont! iskallt men hur skont som helst vill jag lova! Kopte nyss en iskall coca cola, men det ar redan varm!

Imorgon ska jag ligga och pressa i solen hela dagen, packa resvaskan pa kvallen och sen somna tidigt, bussen kommer pa fredag morgon vid 10.15 och aker till flygplatsen med alla turister, hehe. Home sweet home!  *laaangtar*. Ni maste tycka att jag ar dum i huvudet som gnaller sa mycket pa den har resan, men vanta nar jag kommer hem sa ska jag skriva en lista, sa kommer ni forsta mig..

Nu ska jag ga till hotellrummet och grava ner mig i sangen och titta pa nagon film, men duscha forst!

Saknar er i Sverige.. Godnatt och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0