städning och bio..

Var på maxi nyss med mormor, gick lite i affärerna och sen in på ica.. Rean har verkligen tagit över, precis överallt och det är bara jobbigt, vill inte ha sånt och det är bara ivägen och folk är som tokiga.. hmm.. ne fy.. Inne på Ica Maxi som vanligt fastnade jag vid filmavdelningen, det är ju bara för mysigt där :) hehe, känner mig hemma som bara den ;) Men tyvärr köpte jag ingenting idag, vet inte varför? Men men, ska dammsuga i mitt rum nu sen ska jag ner till stan vid 9 och möta Ellen och Linda för att sedan gå på bio, fast det kanske jag redan har nämnt? Men men, skriver ett inlägg efter bion om vad jag tyckte om filmen, tror den kan vara jätte bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0