Snart är den här dagen också slut..

Hämtade passet som redan nämnt, sen åkte vi och köpte en tårta och sen vidare hem till mamma. Jag har nämnligen namnsdag idag :) inget speciellt med det men mormor ville köpa tårta i alla fall :) men konstigt nog orkade jag bara en mycket liten bit. Jag och mamma åkte in till stan en snabbis och hem fick jag med mig två tröjor! Jätte sköna, nyinkomna på Gina tricot. Sen när vi kom tillbaks hem till mamma så åkte jag och mormor hem, gick upp och lämnade resväskan och sen sjuttsade hon mig för att möta Sandra. Vi hade väldigt intressanta disskutioner och vi skrattade väldigt mycket, precis som vanligt! :) Kom hem för en stund sedan, gick en omväg hem, vet inte varför men det var rätt skönt ute. Nu ska jag titta på Sex and the city på tv och sen ska jag nog titta på någon film tror jag.

Godnatt och sov så gott :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeey! Jag har inga pengar på mobilen men det ska bli kul att jobba imorgon ;-) Tur att jag jobbar med dig. Vi får se till att kolla över schemat lite och göra några byten.. ses imorgon!

2008-07-22 @ 11:48:50
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0