Tjurskalliga lärare

är det värsta jag vet, lärare som verkligen vill j*vlas. Precis som min svenska lärare. Jag har pratat med henne hur många gånger som helst att hon inte ska försöka få mig att prata inför hela klassen, men hon lyssnar inte för 5 öre.. Så idag blev jag förbannad och efter lektionen så ville hon "prata" med mig och satt där och försökte spela offer och ville väl att man skulle tycka synd om henne. HAHA! Saknar vår förra svenska lärare hemskt mycket, för hon respekterade verkligen eleverna och var jämt så glad och rolig. Hon satt där framme på bänken med sina randiga strumpbyxor och fick lektionerna att bli jätte roliga. Men vår nya lärare är bara BLÄ!

Nog pratat om galna lärare. Vad ska man hitta på idag då ? jo jag ska till stan med Malin och kanske Mimmie? vi ska leta present åt Frida :) Sen vet jag inte vad jag ska göra, blir nog en lugn hemma kväll framför datorn eller någon bra film, ska i alla fall sova tidigt för jag kunde knappt somna inatt. Ugly Betty är tillbax imorgon :)

Skriver mer senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0