Orka med media ibland (Jag är media Freak, men ibland alltså, usch)

image363

Läste på Msn.se att Eminem har blvit en finnig fetknopp? Men det fanns bara denna bild, så man vet ju inte om det stämmer. Det här kan ju bara vara en dålig vinkel eller nåt? Människor förändrar också, till och med kändisarna. Vem bryr sig att någon kändis har finnar? Inte jag i alla fall. Dom är faktiskt inte robotar. gud kan folk aldrig lämna kändisarna ifred? Han har ju tagit avstånd från rampljuset och vill antagligen vara ifred! Låt allas våran Eminem få ha leva sitt liv hur han vill. Han har ju valt att inte vilja "vara med" längre så låt honom vara. Han har varit min stora Idol ända sedan jag var liten, man kommer alltid minnas hans musik. Men give him a break! Eminem kommer alltid att vara min Gud, eller vad säger du Lovisa? Älskar vi honom inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0