Måndag

Gomiddag kanske man ska säga ?  Morgonen började med att jag hade Skissteknik & akvarell och jag undrar varje gång varför jag tog den kursen? Det undrar nog Towe också, för vi sitter och gnäller varje gång. Vi tänkte väl mer på att vi inte skulle ha så mycket plugg, men det som vi har är nästan ännu jobbigare. Att man håller på med något som man verkligen inte kan och som man måste födas till för att man ens ska kunna lära sig. Man måste ha känsla för det man ska göra när man skissar och målar, vilket jag inte är född med.  Men i alla fall, sen så gick jag och Towe tillbaka till skolan, åt lunch och sen hade vi Svenska, yippie! eller inte. Jag slumrade till och Christoffer satt och tog kort med sin mobil som vanligt.. undrar hur många bilder han har på sin telefon när jag sover på lektionerna? Men det bjuder jag på haha..

Nu har vi rast och inväntar på Rörlig bild, vilket är anledningen till varför jag valde mediaprogrammet. Love it! Vi ska planera vår musikvideo :) hehe.. Sen slutar vi runt halv 4 och då ska jag hem, vila en stund och sen dra hem till Frida och hon skulle tydligen bjuda på mat? hon är för go :) Är det något bra på tv ikväll?

Nu ska jag fortsätta att dreggla över alla fina bilder på cupcakes och så vidare på google.. hej hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0