Måndag kväll

Hej hej, kom hem från Frida för en stund sen, hon är för go min vän :) Vi såg någon riktigt sjuk dokumentär på tv4 om tjejer som hade så mycket muskler så att jag och Frida nästan kräktes upp kycklingsalladen vi precis hade ätit.. Näe usch, det är snyggt med tränade kroppar, men asså när tjejer börjar förvandlas till män genom träning så vänder det sig i magen.. eller vad säger ni? Näe fy!

Nu sitter jag och ska se på några Andra Avenyn avsnitt på datorn :) fasen va bra den serien är! Föressten när kommer Prison Break tillbaka? jag vill fuska, men ingen vill ladda hem åt mig? Why? haha, men jag får väl vänta. Imorgon är det Ugly Betty på Tv vilket betyder att jag kommer sitta bänkad framför tvn. Ska till Linda och Danne imorgon, det var ett tag sen.

En kompis till mig som heter Emmie har fått sin bebis nu och det kom ut en liten pojke.. så glad för din skull :) Grattis och jag önskar er all lycka i framtiden :) Man blir ju väldigt sugen på att skaffa barn när det är så många i sin närhet skaffar barn. Jag som till och med har bestämt namn redan, haha.. nae ska inte ha några fören om ett par år, men har alltid sagt att jag vill vara en ung mamma!

Nu ska jag sluta skriva för tankarna har tagit slut.. Funderar på att börja skriva vettiga saker i bloggen? alltså om något särskilt, eller jag vet inte.. har ju en filmblogg, men jag är ju inte så aktiv där om man säger så, kanske borde göra om den här till lite av en filmblogg istället? äsch jag vet inte, god natt!


image383

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0