Imorgon är det Fredag, glöm inte det.

image377
Vad har man gjort idag då ? Jo imorse åkte jag till praktiken tidigt för vi skulle åka och plåta nån ny Chef på luftfartsverket om jag inte har helt fel. Sen satt jag och väntade på att Lisa och Lollo skulle komma tillbaks från stallet så man fick lite sällskap. Sen framkallade vi filmrullar och sen prövade vi att fota i fotostudion inför imorgon. Nu är klockan mycket för mig känner jag och ska gå och lägga mig och sova så jag orkar imorgon. Jag har gått och nyst hela dagen och har blivit förkyld. Nu under 5 minuter har jag säkert nyst var femte sekund och då menar jag verkligen allvar! Det är jätte jobbigt.. usch.. Nu ska jag drömma sött och vakna helt frisk imorgon. sådä så :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

goood morgon! Haha jo visst, vi har nått som andra inte har ;] Ser också fram emot aprill.. ska bli kul. JObbar du i helgen eller?

2008-01-18 @ 07:22:33
URL: http://ellene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0