Godmorgon

Nu är jag i skolan och vi ska ha Rörlig bild snart. Vi har precis haft projektarbete och vi har fått ganska mycket beröm för att vi har så bra planering och så vidare. Vi sköter oss utmärkt ;) Vi har börjat fundera på vad vi ska göra i rörlig bilden nu och jag tror att vi är eniga om att göra en musik video hur nu det ska gå till, men vi brukar ju lösa det mesta. Låt har vi inte kommit på än men det får man ju diskutera :) Idag så ska jag och Frida kanske till Malin, ska i alla fall ringa Malin sen och höra med henne om vi kan komma. Men men nu ska jag försöka lära mig illustrator och tänkte ta hjälp av klasskamraterna som haft Graf för dom kan lite i alla fall. Men skriver nog mer senar

image362

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0