Fredag igår, Lördag idag..

Igår hängde jag med Frida hem till henne, Natta följde också med. Vi lagade Tacos och kollade på Film "Juno" som ni kunde se lite av i förra inlägget.. Helt underbar! Sen kollade vi lite på Let´s Dance och sen var det Resident Evil på Tv, men vare bara jag som tror att dom råkade visa 2an förra veckan? För det var väl 1an som var igår? för slutet på den var typ början på den som var förra veckan? Aya sen tog jag och Natta spårvagnen hem. När jag kom hem så tittade jag på "JUNO" igen för den var så himla bra, hehe så somnade väl inte förens halv 4 kanske?

Idag ska jag jobba, börjar klockan 18.00 och ska jobba med Ellen, hon brukar ha en sån himla tur och brukar få lugna kvällar när hon jobbar :) så jag hoppas på en lugn kväll idag fast det är lönehelg.. Men vi får väl se, men jag känner mig fortfarande inte frisk så det skulle vara perfekt med en lugn kväll.. Nu ska jag äta lunch och sen slänga mig på soffan i några timmar och bara lata mig! Ni får ha en himla mysig lördag, bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0