En väldigt lång Lördag

ja, vad gör man när man har haft en hel dag med bakfylla och förkylning ? jo äter! Jag haft fått tillbaka aptiten nu till kvällen och har vräkt i mig tonfisksallad, smörgåsar och ostbågar.. herregud vilken blandning men fy så gott :) Vi hade i alla fall en mycket trevlig utekväll igår. Först var vi hemma hos Frida några stycken och sen drog vi till Otten och dansade loss :) Sen drog jag och käkade på Leons och sedan tog jag en taxi hem..

Så idag har jag bara varit hemma hela dagen lång.. Tittat på filmer och legat på soffan och det har varit hur skönt som helst. Nu sitter jag och tittar på Catwoman men ska senare byta till Resident evil på tv3. Det är skönt att vara ledig en hel helg kan jag lova :) imorgon ska jag sova ut, ta det lungt hela dagen, kanske åka en sväng till mor & bror i Smedby.. Sen på kvällen ska jag en sväng hem till Frida. Ja, snart flyttar du till Ektorp igen och det ska bli så skönt att slippa åka ända till Eneby varje gång man ska träffa henne. Det är ju en jävla bit å åka :) haha...

Nu ska jag fortsätta att titta på tv och ni får ha en fortsatt trevlig kväll... Vad gör ni ikväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0