Den stora dagen..

då är man 19 år och gammal! :) näerå men man börjar känna sig rätt sliten, men det är lungt jag överlever. Än så länge har jag fått en ny tv ;) en klocka och pengar. Senare kommer gästerna! ska snart hoppa in i duschen och sen gå upp till affären och köpa lite läsk o sånt. Mamma kommer med smörgåstårta sen, så jäkla gott! Jag krävde en smörgåstårta i år! En på jobbet ville ge mig sitt pass ikväll, fan att jag fyller år! jag som vill tjäna pengar, men det kanske jag gör idag ändå genom presenter! Det känns ändå rätt skönt att vara födelsedagsbarnet idag. Fast jag är fortfarande skitskrajj över vad mina vänner har för present till mig, livrädd är jag! Nu ska jag börja göra mig iordning lite, sitter fortfarande här i pyjamas. Ha en bamse bra dag!

Det känns bra att fylla år samma dag som Justin Timberlake! Grattis, du är kung!

Kommentarer
Postat av: Som

Grattis ;)

2008-01-31 @ 15:08:59
URL: http://supharat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0