2 0 0 8

image334
Ja, förutom att det blir lungt nästa nyår så var det ganska trevligt igår.. I alla fall så länge vi var hemma hos Frida och åt god mat och drack.. Sen blev vi iväg lurade på en lokal fest. Det var redan jätte mycket folk på spårvagnen men man tänkte ju inte mer på det. Sen när vi går där påväg till den där lokalen så tittar vi bakom oss.. typ 100 pers bakom oss som också ska dit? folk gick förbi oss hela tiden (dom kom därifrån) och man hörde dom säga flera gånger "fy fan vilken värdelös fest" men alla tänkte väl som oss, den behöver bara mer folk.. aya, vi säger så. När vi hade gått i typ en halvtimma var vi framme, alla var på dåligt humör och där var det där lilla huset.. med typ (200 pers därinne) Vi gick in och vi vände lika fort.. Det var FÖR mycket folk där och det såg ut som en pundarkvart! men typ alla var där :/ helt sjukt hur mycket folk som var där. Malin ringde mig och sa att hon o fler var på väg dit och jag bara skrek rätt ut "FAN, kom inte hit ni kommer ångra er som fan och alla ska dra" hon fatta typ ingenting.. men det gör nog ingen som inte var där.. helt sjukt ju.. Sen fick vi skjuts hem så jag var hemma vid 1 kanske.. La mig i sängen och sov. Bra val tycker jag!.. Misslyckat nyår.. vi borde ha varit kvar hos Frida från början.. Nästa nyår tänker jag antingen fira med familjen eller bara sitta några kompisar och äta gott och ta det lungt... känns som man börjar bli för gammal för allt nyårsfestande!

Hur var erat nyårs firande?


   
*   *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0