Thaimat och shopping

Jag vaknade klockan 09.00 imorse! typiskt när man har lov :( Men jag låg kvar i sängen till halv tio. Sen kom mamma å hämtade mig vid tio så åkte vi till stan, hon ville ju såklart kolla in Monki och hon blev lika imponerad som jag blev igår.Hon köpte en tröja, men hon fick beslutsångest i butiken, hon ville ha allt, precis som jag. Det är bra att jag och mamma har ungefär likadan klädsmak :) Sen efter det så gick vi en sväng runt i stan, köpte Kaffe Latte på vårat favorit ställe och sen åkte och köpte Thaimat, vilket är min favorit mat. Nu är jag här hemma och har dammsugat och städat lite i hamsterburen. Ska se Våra Bästa År nu tänkte jag som mormor har spelat in. Sen ska jag träffa Frida. Jag kanske skriver mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0