Söndag..

image403
Har nästan tittat klart på första säsongen av The OC nu...underbar! Varför tittade jag aldrig på det när det gick på tv? jag är knäpp! Jag är kär i Seth! hihi..

igår jobbade jag och kom hem halv 6 imorse! as sliten. Idag har jag varit hos mamma för morfar kom dit och firade mig för att jag har fyllt år, fick presentkort på Gina Tricot. Sen så åkte jag och mormor till City Gross och handlade sen letade jag efter ett spel till nintendo wii som jag är ute efter, men det är slut överallt, vill ju ha Mario Galaxy.. Det här får bli ett kort inlägg. Imorgon blire shopping för min del och sen har jag utvecklingsamtal i skolan..

Ha en mysig söndagskväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0