- Städning och annat..

Jag är precis klart med städningen, har dammat, dammsugat, svabbat och allt sånt där. Känner mig duktig :) Ska snart bädda rent i sängen också, det måste vara det bästa som finns! Just nu sitter jag och tittar på dagens Days och dricker mini Mer. Mormor lagar mat, jag börjar bli riktigt hungrig! Jag har lite ärenden som jag behöver göra, till exempel att köpa klart julklapparna och lite sånt. Ska nog gå in till salongen där min moster jobbar också och be henne att klippa min lugg, Det skulle verkligen behövas! Har inte så mycket mer att säga just nu, kanske skriver mer senare, det är skönt att ha en ledig dag i alla fall! Have a nice day!


Måste bara tipsa er om att filmen Eagle Eye var sjukt bra! Se den om ni inte redan har sett den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0