- Musik och lussebullar..

Sitter här hemma och lyssnar på massor med musik och äter lussebullar. Har jobbat idag och är rätt trött i benen så jag bara är hemma och gör ingenting, vilar upp mig för i morgon =P då blir det julfest med Leonspersonalen! Fy fasen vad skojj vi ska ha! Jag och Linda ska hem till Ellen redan vid tre för att börja lite smått. Sedan kommer några vid fem så ska vi förfesta lite, sedan har chefen bokat bord på Harry´s (av alla ställen) så vi ska äta och dricka gott! Sedan bär vi ungdomar av till Otten och avslutar kvällen där! Ska bli så himla roligt kan jag lova! Men jag måste endå tänka lite på att jag faktiskt ska jobba på lördag, men jag börjar i alla fall vid 11.00 så det blir lite sovmorgon, får väl sova några timmar efter jobbet då också innan jag vidare vidare till Hugos för att spela bowling med massa vänner på kvällen :) Känner på mig att den här helgen kommer bli kämpig! hehe..


Sov så gott hörrni! Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0