- Mitt namn..

Skrev klart papprena till skatteverket nyss. Har länge funderat på det här med mitt smeknamn Fia, om jag ska lägga till det som andranamn eller tilltalsnamn. Jag har ALLTID blivit kallad det och ingen har sagt Johanna till mig så mormor skickade efter papper om namnbytning. Så snart kommer Fia vara mitt tilltalsnamn och Johanna kommer att bli ett andranamn, bra va? Inte så värst intressant att skriva om här då, men ville göra det i alla fall. Så snart är mitt namn Fia Johanna Maria! Då kommer jag slippa att förklara gåtan kring varför jag kallas Fia när jag heter Johanna!


Nu ska jag se på Prison break avsnittet 13! Det är riktigt spännande nu =D

Kommentarer
Postat av: ullis

hehe du har kallats fia så länge jag har "kännt" dig och det är väl närmre 8år nu . . Så för mig iallfall heter du fia ^^

Roligt med namnbyte iallfall :)



Men vart kommer smeknamnet/namnet fia ifrån början? =P

2008-12-06 @ 08:29:15
URL: http://pixlers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0