- Lördag..

Go'eftermiddag på er :) Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera bloggen på sistonde, men nu runt jul och allt så har man lite annat att tänka på. Igår så träffade jag Lovisa och Sandra, det blev en liten utgång tillslut för Maskinen hade spelning på Otten så vi drog dit. Fast eftersom att jag har åkt på värsta förkylningen så drog jag hem tidigt. Vi gick ut redan vid 10, så jag var väl hemma runt halv 2. Nog om det, ikväll jobbar jag. Med min favorit Ellen :) Jag hoppas att det blir lungt vilket det inte lär bli men man kan ju alltid hoppas. Imorgon ska jag faktiskt hem till Pappa för en gångs skull. Byta julklappar och busa med mina älskade småsyskon som jag har saknat grymt mycket!

Nae har inte så mycket mer att säga idag.. Ni får ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0