Vilken otroligt tråkig dag..

Sitter här och glor, ska försöka orka ta mig in till duschen och bli lite fräsch :) Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ska nog över till Frida en sväng sen. Det var ganska mycket folk på Leons igår kväll. Men vi kom därifrån ganska så snabbt i alla fall och det var skönt. När jag kom hem från jobbet så tittade jag på finalen av Projekt Runway som mormor hade spelat in till mig. Synd att inte Rami vann, han var grymt duktig, men Christian är ju otroligt duktig han också, bara 21 år dessutom! Men men.. Sen somnade jag.

Men har inte så mycket mer att berätta, nu ska jag vakna till och få någonting gjort här.

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

men skulle inte du o towe gå på stan idag? vi måste ses snart igen!

2008-08-29 @ 00:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0