Vilken dag!

Imorse klockan 07.00 åkte jag, Frida, Alex, Fridas mamma + hennes kompis till Linköping. Hennes kompis skulle köra halkan och sen har vi gått på Ikea hela dagen, jag är helt slut, hehe. Dom andra köpte massor med saker, men själv kom man bara hem med två kuddar, haha, men det var ju inte så länge sen jag var där ju. Sen när vi kom tillbaka till stan så följde jag med Frida hem en sväng, hon satte ihop en ny bänk/byrå som hon köpte.

Ikväll kanske jag ska på bio med en jobbarkompis. Vet inte riktigt vad vi ska se än...

Ciao!


Frida..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fialutt gumman! Linda Linköping bytte ett pass med mig och jag hade ingen aning om att jag bytte bort ett med dig :-( Sorry! Imorgon jobbar inte vi utav du och Linda Linköping.. Lördag har vi iallafall! Kram

2008-08-26 @ 13:52:49
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0