Trött men kan ändå inte sova!

Ska upp 05.30 igen och jag sitter fortfarande här hur vaken som helst! Sitter och pratar med Towe på msn. Vi diskuterar detta med arbetslöshet! Alltså det är verkligen hur många ungdomar som helst där ute som sitter utan ett jobb, det är nästan omöjligt för dom att hitta ett jobb, i alla fall för dom som inte har kontakter. Jag känner ganska många som verkligen försöker hitta ett jobb! Dom ägnar hela dagarna till att jaga efter ett jobb! Men dom får ingenting! Jag är verkligen glad över att jag ändå har ett jobb, fast det är på ett gatukök så är det i alla fall någonting!

Det här att vara uppe på nätterna har verkligen blivit en dålig vana! Eller, jag har egentligen alltid varit en nattmänniska, men det skulle vara ganska skönt att kunna somna klockan 23 istället för 03 ibland, men det går ju inte?

Men ska i alla fall försöka sova nu.. Godnatt på er!

Tell me why, I can't be there where you are....

Kommentarer
Postat av: Emelie

aa men bättre att sommna 3 än klockan 6 som jag gör :( kan inte häller sova

2008-08-29 @ 00:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0