Tillbaka..

Kom nyss hem. Jag har hittat en 140 säng nu, skulle egentligen ha haft en 120 men det kändes så litet det med. Så nästa vecka ska vi åka och köpa en, så jäkla skönt att ha en stor säng att sträcka ut sig i. På Ikea köpte jag lite glas (haha får jämt med mig glas därifrån), två snygga skålar och några kastruller. Haha jag har så mycket "flytta hemmifrån-prylar" hemma nu så jag knappt kan andas :P nerå! hehe.  Men men och just nu sitter jag och skriver intresseanmälan för att kanske få hyra en 1:a på östra promenaden däromkring ;) Jag vill bo nära stan, det är ett krav så länge jag bor själv ;) Jag ska härifrån så snart som möjligt! Det är dags för mig att ta mitt pick och pack och flytta! Jag blir stressad bara av tanken att bo kvar här.

Nu ska jag ringa till Frida, jag är kaffe sugen... Ciao!

(Jag får ringa det där samtalet imorgon angående det där jobbet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0