Paranoid Park

Kom nyss hem, har varit och tittat på Linda och Daniels nya lägenhet som dom har flyttat in i. Vi tittade på tv och Linda serverade väldigt goda bakverk ;) Hon är så duktig på att baka och sånt :) Jag var där ett par timmar och nu har jag kommit hem igen och just nu sitter jag här och äter vindruvor som mormor hade ställt fram vid datorn :) Haha hon är rolig, hon tycker jag äter för lite..

Imorgon ska jag ringa angående det där jobbet, ska ta mig i kragen. Fegisen som jag är hehe!

Köpte en film förut på City Gross som jag tänkte se sen inatt, Paranoid Park heter den och den verkade vara bra och hade fått bra kritik. Men men, nu ska jag se klart 40 year old virgin på kanal6. Den är så otroligt dålig men endå, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0