När man till och med har tid att spela spel..

Vilken kanon lugn kväll vi hade ikväll också! Jobbade med Ellen ikväll.. alltid lika trevligt måste jag säga. Vi kunde i lugn och ro städa, plocka och sedan till och med spela lite på spelmaskinen inne i serveringen. Haha, det ni! Imorgon ska jag träffa Malin, ska hem till henne och kanske se en film eller något. Jag är ledig enda fram till på söndag så det ska bli skönt kan jag lova! September schemat har kommit, det var ingen rolig syn. Måste fixa ett till jobb, måste ju försörja mig och jag orkar inte bo hemma längre, vill ha mitt egna ställe och då måste jag ha mer jobb! Jag vill jobba dagtid också! Är lite småtrött på att jobba kvällar-nätter!

Nu ska jag försöka sova, fast jag är hur pigg som helst! Får väl titta på någon film och se om jag kan bli trött.. Jag ska sova lääänge imorgon har jag bestämt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0