lite fattigare & busshållsplatser..


Blev att gå på stan med Malin en sväng :) Monki börjar få in massor med höstkläder nu.. *happy happy* hehe. Jag hittade en stor skön svart tröja med dragkedja, dyr men skön! Sen hittade jag ett par nya byxor från veromoda. Malin hittade lite smått och gott hon också :) Och regn vädret är tillbaks igen, så fick ta bussen hem. Det är lite roligt det där med busshållsplatser. Har ni tänkt på att när det inte regnar, då så står alla typ 2 meter ifrån varandra och är jätte rädda att stå för nära för att det inte ska kännas obekvämt.. men när det regnar så kryper alla ihop som en stor hög brevid varann. Haha lite kul ser det ut och då är det inget snack om att det är obekvämt att stå nära främmande människor! Fast jag vill helst ha ryggen fri i alla fall :P

Frida ville att jag skulle komma över till henne sen, så det ska jag nog göra. Hon vill väl visa upp sin kissekattunge igen :) Ha en bra kväll, håll tummarna för att regnet slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0