Igår är historia, imorgon är ett mysterium, idag är en gåva..

Kom hem från Frida precis.. tanken var att vi skulle se filmen Hancock, men vi är lite otekniska så vi förstod inte riktigt hur vi skulle göra för att sätta på den på datorn (datorn kopplad till tvn). Vi lyckades bara se Kung-fu Panda, hehe. Men den filmen var rätt söt, haha! Kanske inte den bästa animerade man har sett, men den var rolig :)

Imorgon, ska jag på "avskeds-kalas" hos min kusin, hon ska nämligen åka till London ett år så hon ska ha lite kalas imorgon för släkten och så. Hjärtat, kommer sakna dig! Sen efter det ska jag träffa Sandra :)

Vad ska jag göra nu då, mitt i natten? Jag är lika pigg som vanligt vid den här tiden och ingen rolig inne på msn. Tänker tillbaks till för några veckor sedan. Då kunde jag sitta uppe på msn hur länge som helst och prata och det var hur trevligt som helst! Men jag förstår inte riktigt vad som har hänt nu? Jag antar att jag aldrig kommer att få veta det tyvärr, men man kan ju alltid önska. Så om den personen ser det här så säger jag: Jag saknar att prata med dig, kan du inte bara förklara? snälla?



Ska gå och lägga mig och se en film nu.. Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0