Hejsan hoppsan!

Gick nyss upp, haha! Vaknade av att Frida ringde och sa att hon ville att jag ska komma över till henne och äta frukost, så ska bara klä på mig och gå till henne strax. Måste bara berätta en jätte rolig sak som jag upptäckte när jag ställde mig på vågen förut, jag har gått ner 10 kg!!!! Förstår ni? 10 kg på typ 2 månader! YES! så nu är det bara 10 kg till som ska bort, sen är jag nöjd som bara den! Mina kläder börjar bli ganska så mycket förstora, speciellt byxor! Så får nog börja köpa lite nytt. I September ska jag börja träna också + att jag SKA ha körkortet till vintern/våren!

Jag hade en så sjuk dröm inatt, den var verkligen helt sjuk!
Egentligen borde man skriva ner vad man drömmer om.



Ikväll ska vi titta på fyrverkerierna och lite sånt.. Nu måste jag gå över till Frida innan hon hinner att ringa till mig igen :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0