Hancock..


Jag har sett filmen Hancock idag (igår), äntligen! Den var bra, inte den bästa som Will Smith har varit med i, men Will Smith är alltid lika bra, alltid! Bäst ju! Men filmen var bra i alla fall och jag är glad att jag äntligen har fått sett den! Bara så att ni vet det :)

Jag är övertrött, men kan ändå inte sova. Några bra tips på vad som får en att somna? Synd att man inte hade någon alkohol hemma, haha då kunde man ha blivit lite sömnig! Nerå bara skojjar, eller lite kanske ;) Får väl räkna får eller nåt.

Imorgon (idag) ska jag vara hundvakt på dagen, sen ska jag jobba på kvällen. Orkar inte! åååh! Är trött på att jobba natt! Jobbar med min vän Ellen så det är helt OK.


Hoppas att jag hittar en fin lägenhet snart!
Pim-Pim (min hamster, haha) och jag vill flytta hemmifrån nu :)


Godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0