Today

Idag har jag varit i skolan som vanligt, blev en kort dag för vår Näringslära lärare var sjuk så vi slutade vid 12.20 cirka. Sen cyklade jag ner till min moster och pussade lite på valparna, dom är så himla söta och dom blir så glada när man kommer :) dessutom fyller dom 5 veckor idag <3 Tiden går FÖR fort!

Efter det så mötte jag Malin på stan. Gick och shoppade lite, ni kan se bild på grejjerna jag köpte idag i förra inlägget. Vi gick länge idag, men det var roligt att umgås med dig Malin och så kom Jill sen också och hon är ju alltid lika trevlig :) Nu är jag hemma och ser på Ugly Betty och ska sen se Desperate housewifes. Ska sova tidigt ikväll.

Vad ska alla göra på valborg? jag känner bara för att ta det lungt, kanske träffa några vänner och dricka några cider hemma hos någon, inget speciellt. På Torsdag ska jag, Towe och Emelie till Kolmårdens Djurpark ;) Jag har inte varit där på typ 4 år så det ska bli skojj :) har saknat Delfinerna & Sälarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0