the wizard of oz

Idag har vi varit på Hörsalsparken och filmat in musikalen Trollkarlen från OZ som De geer skolan har. OTROLIGT bra ska jag be att få tala om. Jätte duktiga och vilka sångröster! Kom hem nyss och har tagit en dusch, det är så varmt ute och jag hade satt på mig lite väl tjocka kläder imorse. Ska snart äta och tänkte se dagens avsnitt av Våra bästa år som mormor förhoppningsvist har spelat in. Ska bara vara hemma ikväll. Kanske plugga lite, det behövs! Imorgon ska jag spela in min musikvideo om Jenny har tid. Skriver nog senare också..

image549

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh den hade jag velat se, den verkade helt superbra! :) Ha en underbar dag!

2008-04-21 @ 17:33:45
URL: http://www.crashbooombang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0