God kväll :)

Vad gör jag, jo sitter och lyssnar på en skiva jag nyss har gjort.. BARA massa smörmusik ;) så sitter här och minnen hoppar fram och tillbaka i huvudet på mig, haha men det är härligt med gammal musik :) Såg Spårlöst förut men den här gången grät jag inte :D jag brukar jämt börja böla som ett litet barn. Men det är mycket bra det där programmet! Imorgon kväll ska jag hem till Malin och vi ska ha ett EVA & ADAM-maraton, hahaha! Men dom är ju så söta så vi kan inte låta bli, hihi. På Lördag ska jag vara hundvakt för moster min ska på Syrian bröllop :) Då kan jag mysa med valparna hela kvällen :) Får fixa lite filmer tills dess också så jag har något att titta på också. Nu tänkte jag nörda lite TheSims2, hehe.. Godnatt!

image551
Imorgon kväll ska jag
och Malin ha
Eva&Adam-maraton
:)

Kommentarer
Postat av: TOWE

ska jag göra dig sälskap med vovvarna?? =)

2008-04-18 @ 17:47:51
Postat av: FIA

Ja det får du göra om du vill :) vi kan se film :P

2008-04-18 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0