BACKSTREET BOYS

Ja dom såg vi igår, jag, Ellen & Linda + några tusen till.. Dom var grymt bra! Fan va bra dom var! Ni som inte var där missade verkligen nåt! Det var mest folk i våran ålder. Jag fotade och filmade massor men det mesta blev bara skit dåligt, haha.. men jag fick uppleva det på riktigt i alla fall.

Vi kom till stockholm runt 11.00 på morgonen. Då gick vi på stan en sväng, jag hittade lite smått och gott! Men det gjorde dom andra också :) Jag fick med mig 5 plagg hem! 2 kjolar från Monki, En tröja från Topshop, en t-shirt från Monki och ett linne från Zara. Sen gick vi och käkade, jag åt en jätte god Ceasar Sallad (förutom att kycklingen var lite väl torr!) och dom andra käkade grillbiff. Sen gick vi lite till på stan och tiden gick väääldigt sakta tyckte vi och vi gick och satte och på John Chris och fikade. Även där var våra MockaRutor jätte torra, men det var så skönt att sitta ett tag så det gjorde ingenting. Sen gick vi till Systemet och köpte oss lite cider som vi kunde ladda upp oss med. Sen gick vi till Tunnelbanan och åkte mot Hovet. Väl framme där så åkte en Taxi förbi oss. Där i satt Snygg-Erik och Matte från E.M.D som skulle vara förband åt BSB. Ellen fick ett glädje skutt och vi stack bort till Taxin där jag fick ta en bild på Erik & Ellen tillsammans, hehe. Men fasen vad snygga dom var i verkliga livet, hehe. Men på något sätt glömde vi bort att Mattias stod där också?`varför tog jag inget kort på honom också? Men jag tog sen i alla fall under konserten. Men vart fan var Danny? haha. Sen gick vi och ställde oss snällt i kö, hehe. Vi kom rätt bra till i kön. Sen började dom släppa in vid 18.30 typ. Vi stod och trängdes med folket längst fram och till slut efter att ha fått känna på folks fisar och knuffar ett bra tag så gick vi cirka 5 meter bakåt och där såg man jätte bra!

E.M.D var ett bra förband för denna kväll :) dom är ju duktiga!

Sen kom Howie in och presenterade en snubbe som skulle sjunga lite och vi undrade nog alla om dom hade hittat honom på vägen, haha.. En kille med för bra självförtroende som stod och tog sig på skrevet hela tiden och lät kåt, blää. Visst han sjöng bra men han var en stor fjant!

Backstreet Boys: Ja, vad kan man säga? jag blev en liten tjej igen och kände mig överlycklig, hehe. Dom var jätte bra :) Dom blandade gamla och nya låtar vilket var kanon! Dom sjöng även lite solo låtar som dom har gjort på eget håll och A.J rockade verkligen loss på scen! As bra var låten! Dom andra var också bra så klart, speciellt Brian. Mina favoriter har ju alltid varit Brian & A.J ! och så är det fortfarande. Det var en kväll att minnas :) Så himla duktiga är dom :) En liten sak vi tänkte på bara, fasen vad Nick ser sliten ut nuförtiden? Dom andra såg jätte fräscha ut men inte Nick, hahaa, han som faktiskt är yngst av dom. MEN FAN VAD BRA DOM VAR!


image525
image526
image527
image528

   

  



EN KVÄLL ATT MINNAS :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jaaaaaa vad kul vi hade:)

2008-04-15 @ 13:23:49
URL: http://ellene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0