Äntligen!

Lördags:

Då var jag hemma hos Malin på kvällen och tittade på film. I am Sam & Wrong turn.


Söndag:

Då var jag och mormor hos mina kusiner och fikade och åt middag. På Kvällen gick jag och kusinen på bio och såg filmen "27 dresses" vilket var en väldigt mysig film, väldigt förutsägbar men den var jätte bra i alla fall :)


Igår:

Då började vår praktik på "Vi i femman" alltså vi hjälper till SVT och spela in det. Rätt spännande :) Sen åkte jag hem till moster och var hundvakt, klippte min lugg och på kvällen började ju Prison Break igen :) lika underbart som vanligt.


Idag, Tisdag:

Började imorse klockan 8.00 på SVT/Vi i femman. Dom två första avsnitten spelades in idag. Just nu sitter jag hos min moster och är lite hundvakt medans hon jobbar i ett par timmar bara, sen ska jag hem och publicera lite mer inlägg här.

Valparna har blivit 1 vecka och dom växer så det knakar och dom är dom vackraste som finns :) lägger in en bild senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0