Historia

Sitter i skolan och har Historia.. Dom har börjat hänga me i svängarna för nu kan vi sitta med bärbara datorer i klassrummen. hehe så sega! vi ska skriva en berättelse inom medeltiden och jag har valt att skriva om bönder. nå nu måste mina duktiga fantasi celler i hjärnan vakna till liv. det va ett tag sen sist.

Igår va jag på stan, fick lön. Men det ända jag hittade var en stor mössa.. letat som en galning efter sån och hittade en på Indiska.. Vart är alla snygga vinterjackor egentiligen? Nu är alla bara fula! eller finns det någon skattgömma någonstans? man får väl åka upp till stockholm för här kommer alla ha likadana jackor och det vill inte jag ha.

Idag ska jag antagligen åka till Frida, om hon nu vill att jag ska komma ;) imorgon är man ledig och det ska bli så skönt att få sova ut! jag är sliten!

Men nu ska jag fortsätta arbeta.. har fått lite idéer nu.. Skriver mer sen. Hej svejs



image232

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0