Shopping..

image252

Hittade ganska mycket på stan idag :) 2 stickade tröjor från Gina tricot som man virar in sig i och en kofta där ifrån också. Sen hittade jag en grå mössa på Wedins, ett blått lack skärp på Lindex och ett par glittriga vantar på H&M, så det blev lite mer än tänkt idag, hehe.. och så fyllde jag på min trasiga mobil me pengar också.. onödigt när jag ska skaffa ny och jag ska ha abonnemang, haha.. men frågan är när jag ska hitta en ny telefon.. det finns ingen Nokia jag vill ha, bara fula allihop.. Förutom dom från 3 men jag vill inte ha en 3 telefon..

Nu ska jag plugga medeltiden och skriva klart en berättelse jag håller på med.. Så har vi prov imorgon om Vikingar, haha.. Våran historia lärare är så jäkla bra, det kom efter fel mening men hon är jätte trevlig faktiskt..

Vi va på Flimmer idag me skolan eller några klasser i alla fall.. vi såg "Little Miss Sunshine" och den va super duper bra :) jätte mysig film! Den måste ni se om ni inte har gjort det.. men nu måste jag sluta att skriva här, det är ganska lätt att fastna..

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0