Shopping & Heroes.

Jahopp, en ny dag. Just nu sitter jag i skolan och har Historia. Idag ska jag ner till stan för att hitta nånting att ha på mig imorgon, ska nämligen ut :) det var ett tag sen & min garderob behöver förnyas. behöver koftor som inte är stickiga, tröjor, accesoarer, skor och fest-toppar. Men jag hittar väl inget som vanligt.. Det finns bara "vanliga" och tråkiga kläder på stan här i Norrköping.. Booooring.. Jag hoppas att dom öppnar Zara som det har gått rykten om. Älskar den butiken. Annars får jag väl åka upp till stockholm och shoppa, fast inte idag, hehe. Sen ikväll är det Heroes och det är så sjukt spännande nu att man inte kan sitta still. Men nu måste jag sluta. vi slutar för dagen och jag måste hem innan jag åker ner till stan.

Föressten, klippte mig och färga mitt hår igår.. sköönt kan jag lova.

Puss Ses!


image247

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0