Lördag.. eller ja nu är det ju söndag..

I fredags jobbade jag så är ganska seg nu.. Mamma ringde å berättade att DANIEL åkte ut idol vilket gjorde mig väldigt upprörd! Han är bäst, han behöver inte vinna Idol för att få skivkontrakt, skivbolagen sliter i honom nu kan jag tänka mig! Grymt bra är han i alla fall...

Har kommit ifatt ANDRA AVENYN nu och jag är helt fast! har sätt 27 avsnitt på 3 dagar :) Samtidigt som det är jätte löjligt är det samtidigt skit bra! Hoppas Roxanna behåller barnet!

"igår" (lördag) så sov jag länge! Sen åkte jag och mormor till Maxi där köpte jag lite filmer och en skit snygg stickad tröja eller vad man ska kalla den? Sen åkte vi och fika hos Mamma och sen åkte jag & Frida till Linda och Daniel..

Nu är det natt och klockan är efter 12 så jag ser detta som början på söndag.. Nu ska jag sova..

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0