Trött i kroppen


Jag känner mig inte riktigt frisk än! har fortfarande lite ont i halsen och hosta. usch!
Va på stan med mamma förut och letade efter några shorts som går till knäna. Jag hittade ett ända par som jag skulle kunna tänka mig och så finns det i inte rätt storlek i rätt färg, usch vad sur jag blev! Så det blev två par tights istället.

Imorgon ska jag till Tandläkarn och spänna tandställningen för förhoppningsvist sista gången och sen ska vi till min kusin som flyttat till Linköping. Emelie heter hon och bodde tidigare i Göteborg, hon har nyss fyllt 20 år så vi ska dit å fira henne lite :) hon har tydligen kattungar hemma också så det ska ju bli lite gulligt att se.. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0